Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Last ONE...!
Friday 28 February 2014 | 02:54 | 0 comments
28 feb '14:6.33 pm

Jawapan yg telah lama ku menunggu.. akhirnya terjawap jua. Trima kasih Ya ALLAH yg sentiasa mendengar doaku, kerna aku yakin atas apa yg Engkau aturkan buat diri ini...

Mengapa mudahnya hati ini bersedih, walaupun aku tahu Dia mahukan aku menjadi seorang yg kuat,redha. Mengapa lemahnya hati ini, aku tahu di mana mahu mencari kekuatannya,doa. Mengapa pedihnya hati ini, aku tahu di mana ubatnya, Al Quran.

Setiap yg kita impikan, mungkin tidak mampu kita miliki.Betapa sakitnya apa yg terasa skrg, biarlah hilang dibasahi dengan tangisan ampun kepada-Nya. 

Maafkanlah diri ini... 

Hati ini masih rapuh, air mata ini masih mudah utk megalir. Biarpun bukan di mata, namun di hati ini terasa lemahnya...Apa yg Engkau aturkan, buat diri ini terasa istimewa =). 

Biarkan saja hatiku bicara sendirian. melihat segunung dosaku,
malu ingin mengadap pemilik nyawaku. ='(

sedih. 


-----------------------------------------------------------
the end of feb 2014.

the end.



hilangkan air matamu, kembalikan senyumanmu... 

be YOURSELF!!