Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Inspiration
Sunday 30 June 2013 | 01:26 | 2 comments

Assalamualaikum !

mood nak melukih sudah marii~

Selalunya aku guna gimp tyme nak lukis doodle. Tapi kali ni kita try guna cara tradisional pulak. Hand-style. Bila guna gimp, semua dh ada. Cuma perlukan kesabaran je tyme nak lakar guna tetikus tu. tu je la lecehnya.

Hand-style

Alatan yang diperlukan: 

1. Sharpie..


my new hobby ^^...kumpul Sharpie!!!!

org guna BBIM beli buku, aku pulak beli yang ni. guna duet sendiri, jangan harap le. sangat pandai membOroskan diri~ 

2. Pencil or Pen Dakwat Basah




3. Tangan sendiri.


Mesti ada dann perlu ada!!

nama pun hand style =.=

5. Idea!

disebabkan kita sedang menunggu kedatangan bulan Ramadhan terchenta. so,  doodle ni aku buat khas for Ramadhan pya edition~  

first try ^^. soory, doodle ke apa ntah. aku pun tak tawu. ni je idea yang ada. hrap menjadik la rupa doodlenya.




sekian. dalam hati nak tiru gaya Aisyah Shakirah. tapi nampak cam tak jadi je ni. huhhhu. 

inilah cara aku menghabeskan cutii yang panjang ni =) another 2 month?? errr. 


# lukih mana pun, mesti watak hero sama ja kan. tak taw la kenapa aku berkenan sgat kat hero si baju merah ngan rambut camtu.ada janggut ciput. aiyaa! konpius dengan taste sendiri.