Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Pertandingan Video Osem APG'12
Sunday 6 January 2013 | 18:28 | 3 comments
Assalamualaikum ^^

alhamdulillah.hari tu dapat email dari 


aka Inche Gabbana punye tuan blog. hihi, udah boleh di'awam'kan aku punya video. setelah b'tungkus lumus 5 arie, last mnute baru nk masuk =')
ni je hasilnya.

Pertandingan Video Osem APG'12


Tajuk : 


Sinopsis : 

Video ini mengisahkan tentang insan bernama ' aku' yang ingin berubah dari hanya menjadi tin kosong kepada menjadi SESEORANG. Segalanya telah digariskan ALLAH  di dalam Al- Quran namun kita lalai dengan permainan dunia . Aku bukan robot! Ya, anda bagaimana? 


 aku harap kengkawan blogger semua meh la pakat 
like video ni.. insyaALLAH, +++ likes i get, ada rezeki nti boley la msuk peringkat strusnya.
aminn...

#meh la pakat like kat cini..