Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Tuah akhir tahun...^^
Monday 31 December 2012 | 06:48 | 3 comments
Assalamualaikum ^^

Alhamdulillah, pagi tadi aku dpt call. Call yang mmg tak d'sangka rupanya tuah nak datang bergolek.

Cenggini le ceritanya 

En. Mystery,

' Hello, assalamualaikum...ni Cik haz##### harun ke?'

Aku,

' Waalaikumussalam, ye. Kenapa?'

En. Mystery,

' Saya **** , dari Pejabat Pos nak ucapkan tahniah bhwa cik dah menang 
Rm500 utk peraduan mggu pertama.'

Aku,

' betui ka?' { soklan bodo t'keluar lak}

Dalam hati, ' YIPPPPY!!!!!!!!'mEnang!!!


haha, mulanya saja je nak masok. Alang2 tgh cuti sem kan.
Tak ku sangka, ter'menang lak. ^^ suke...suke...