Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

i will try my best..
Sunday 30 December 2012 | 07:31 | 2 comments
Assalamualaikum..



Tahun baru? cepatnya masa berlalu, Ya Allah..byak lagi perkara yang tak aku lakukan. Dalam hati, itu...ini...aku nak buat. Cuma kdang-kadang tak tau kenapa tak berjalan. ermm, kemalasan yang sentiasa melanda. Mcam blogger lain, post ni mmg khas untk cite pasal azam aku. Tahun baru, azam baru, umur pun baru. OMA, saya dah tuaa.... 21 years old +_+


stress...stress...apa lak yer?
aha! i gotta an idea.

Pa kata taun ini kita buat lain sikit. Kelainan yg tak la luar biasa.nak kata gempak! jauh lagi menyimpang.Tahun m'langsaikan hutang lama. Hutang lama? yee, aku selalu berhutang. bukan hutang orang,yg ni aku mmg tak suka. cuma b'hutang azam.

Azam taun lepas-lepas 




Uwaaa, i terasa. Tekena kat batang idung aku ni haa! aku, tiap-tiap tahun mesty aku pasang azam baru.Berjela-jela list kat dalam buku ni. Ceh, tpi tak capai-capai lagi. half je yg b'tanda. So, let we see..apa yg ada eaa

meh kita checklist sikit apa yg beloom...


nampak! uh, taw tak betapa diri ini struggle nak capai tapi tak t'capai-capai lagi { faham tak erti sbnar yg aku nak cakap ni?} kalau tak faham, tak lama la tu. hehe.juz kidding ^^ 

oke...oke.. mood cerius lek.

I wanna be a good gurl, a good daughter, a best student, a good frenz, a good listener...n more good and good.

but there's something that alwaz stop my way.
It's my self.

i knew,

i'm not a perfect person.
but

i will try my best.. 

sperti sabda Rasulullah S.A.W ;
'' Barangsiapa yang hari ini dia lebih baik dari semalam, maka dia dari kalangan mereka yang beruntung ''

insyaALLAH, marilah kita berubah menjadi yang terbaik. kerna semuanya hanya untuk ke satu destinasi yang pasti. menjadi insan yg sntiasa di-redhai Ilahi. biarpun lambat, at least kita try..