Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Header baru
Saturday 22 December 2012 | 16:00 | 2 comments
Assalamualaikum..

new skin! eh..eh, bukan kulit aku ye tpi my blogskin. cumil x? klu tak cumil pun, iya je la kan. ingat, i'm d' king! murka klu tak turut perintah i ni nti. 

Blogskin? yea, aku first time bru guna. tak sangka byk betul blogskin ciut miut kat situ hinggakan mata ni dah jadi rambang mengembang memilih.aduyai! konfius sementara. Tup-tup terjumpa satu. Menarik d'mata, tertawan di hati ini. 



Aku nak tunjuk mnunjuk sikit ni. Nampak tak kat atas tu, yg header tu...nampak kan..kan...kan.. { mesty hampa mnyampah kan, gedik gila!} 
my first header, 100% original from Cikopiko a.k.a aku la tu. Bru ja buat smlam, dan inilah hasilnya.

guna gimp pun bulee

100000++++ kredit untuk ayien ! cumil blogskin ni sma macam tuannya {hehe, amek hati tuan blogger} tima kacih >.< luv it!

First time guna blogskin, mmg payah gila. Ingat tak mau guna dah bila first time msukkan kod tu, asyik error ja. pa ntah silap, aku mana la tau. lepaz 2,3, n kali ke-5 cuba. i got d'solution maa. Nnt aku post tutorialnya. Tunggu yer^^

# kalau ada sesiapa mahu suruh aku tolong buatkan header untuk blog, pun boleh. mari...mari...