Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Bicara ITU kosong !
Thursday 15 November 2012 | 09:48 | 2 comments
Assalamualaikum..


Sembang BrEak-fastt in slOw m0Od :-

oke, kui 10.30 pg.

Mai_mamai : yanaaaa, miraaaa.. notes Biochem ko cukup x?
Aku           : hermm, jap ea bru nak check.
Mira          : aku? sat noo..

tngah2 duk cari notes, ttba bermulalah citer kmi nie. Back to d'old times! 
citer pasai prep mlm la, pnteng kelas, crita-cerita seram yg tak kan lapuk dek usia pun terkeluar..

Aku         : Ang taw x, sekolah aku tuuu.....blablabla......
Mai_mamai: Ko pun gitu ka? sambung giii....
Mira         : Laa, aku nya sekolah lagi la cmnie!...blabla...

lastly, sembang punya psai koi 1 t'ghri bru la terjumpa notes Biochem aku. (pdahal dpan mata je notanya) >_<

Sooo, d'sbbkan waktu pgi aku yg mmg t'isi dengan sungguh jayanya..Biarpun, roomate sblah tidur mmg konpem gempa bumi dya x sedar, aku? jdi gini la.

' Bercengkan mata mgalahkan kelawar cri mAkan nmpaknya hari nie!'



studyy...studyy...

lastly, ngantuk! idea busuk menjelma, tangan jahat mlaksanakan arahan dgn relanya, mata terbuntang luas mncri sasaran, tetikus ditangkap dan akhirnya press 'ENTER' kat folder moVie. oke, bye +_+. 





# Janganlah sesekali study ngan membUka laptop sekali, jika tidak, anda pasti menjadi seperti aku nie ;( argghh, my handsome priNce! nk smbung lu~ ( x pnah insaf punzz).