Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Tuah tak di'sangka'
Sunday 24 June 2012 | 09:25 | 0 comments
Assalamualaikum...


hi!hi!hi! 



TUAH yang tak ku sangka. Sebenarnya, aku tak berniat pun nak masuk p'tandingan design nie. Kemudian, kawan aku ajak la masuk. Saja try nasib. kut2 ter'jadi' pemenang kan. Dah lama aku tak lukis-lukis nie. Tangan pun dh naik karat. Last aktif dalam bab-bab seni nie pun masa form 5 kut. So, dgn tgn yg berkarat bertan-tan nie aku pun mulalah lukis. Tpi, syukurlah kwn aku sorang ni kasi idea. Tinggal nk tacap cikit-cikit. Disebabkan duk gatai melukis pukul satu pagi kan, ( niat nk cari fokus la katakan) siap la pukul 3. Nk d'pndkkn critanya, aku pun hantar. 

tup....tup...tup... masa yg d'tunggu pun tiba!Yeayyyyy!!!!!!!!! 0oops, alhamdulillah. Design kmi terpilih sbgai pemenang. 
( first time msuk, n for the first time menang) ;) luv it.


# harap2 ahli ISLAH semua suka la design nie.