Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

jalan-jalan gi T'ganu =)
Thursday 31 May 2012 | 02:25 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM,


allo~ guaner gamok? fine or juz nice? mood sekarang : extra seronok. juz pack my thing to go for the family trip esok. haha, trip for this year 2012 adalah having a trip to TERENGGANU DARUL IMAN. maybe dah masuk setahun lebih aku tak gi sana. rindu gilo la dikatakan ngan pantai kt sana. bole la aku curik satu penyu masuk poket esok ;) ( aku rsa x sempat aku kejar depa lari dah)


family trip for this year hanyalah 3 hari 2 malam sahaja. so short! why? becoz simpan bajet untuk akak aku bertunang akhir tahun nie, insyaALLAH. marilah sama2 kita doakan. lepaz depa dua berjaya ditunangkan baru aku update citer dya=)hehe..


aktiviti yang akan dilakukan? belom difikirkan lagi. Bak kata abah aku ; ikut kata hati ja, baru adventure namanya. yaa, walaupun aku x berapa menyukai rancangan sebegini, kita ikut sahaja apa yang akan terjadi esok. jom usya tahap mana adventure yang aku dapat sok ;/




~harap-harap sok 'panas ngetik', bole ambe gi jalan-jalan kat terengganu. sorry, x reti lagi bahasa orang ganu nie. jgn marah yer tercampur2 sikit ni ~