Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

SELAMAT HARI LAHIR ABAH!!
Saturday 28 January 2012 | 17:16 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM...
hai, ... sudah lma x menjenguk kan? sem 2 nie bertambah++++++ assgmnt aku, bru 2 mnggu study pun dh dpt byk gilaa keja.huhu, penat cangat la!! btw, ari nie 29/01 merupakan my abah punya bufday!!!!!!!!!!!!!!!!! udah 54 la tahun nie ;) alhamdulillah..  cakap pasai abah nie, teringat masa kecik2 dulu... aku ngan abah nie terlebih mnja cikit dari dengan mama. biasa la kan, dpt adik lepas 4 thun kemudian.apa2 nak, semua abah ikut( tpi yg nie sblum mai adik2 la & zmn2 kecik dulu jer), mama garang cikit..tkut nk mintak, buat perangai cikit nti, x pasai2 dpt 'hadiah'..ahahaa ;)


one more thing yg sweetnya, abah aku nie muka ja nmpak garang. Klu kt taman aku, cakap jer anak Pak Harun, x dak sapa nak kaco nya. Muka ala-ala pak polis kan, sapa la nak berani..;) hehe, muka jer garang tpi hati abah lembut n sensitif giler taw.. kdg2, mama pun bole kalah. yang pling bestnya, bila time kena marah. haha, memang best gila. bole mx mcm2 wktu tu.nak apa? semua abah kata, bole!!!!!! abah aku nie lembut sikit bila time dia marah, anak2 dia menangis. x smpai 5 mnit nti, konfem abah g pujok. time nie la, kdg2 aku mnx bear fv.. klu mama, ..nangis la.., smpai pg sok mama x pujok, huhuhuhuhu...



satu g, abah aku nie pantang tgok anak dia sakit. risaunya tu lebih lagi dri tuan badan yang sakit.cntohnya, bila aku demam. kdg2 abah aku nie mengalahkan doktor pulak. List ubat2nya lagi panjang dri ubat doc.telan jgn x telan, plus dgn nasihat special dri abah pulak kan, kaw gila!! satu hari terus baik..
apa pun, my 'ABAH' is the best dad~.~ biarpun k.cik dok jauh dkt sini ( hehe, mcm dok oversea je kan ), x leh nak jumpa time special nie, dan hanya satu ja hadiah yg k.cik rasa sepadan dgn apa yg abah korbankan slma nie. taraaaa~~~~saya sayang abah saya~~~~aku hrp aku akn menjadi seorg anak yg terbaik dan solehah buat kedua mama ngn abah aku, aminnnn...i luv my mama abah forever n ever!!!!!!!!!!!!!




 coretanku,

CIKOPIKO