Sulamilah Hariku
--Assalamualaikum--
* MisCiko.Gadis biasa.Tiada yang istimewa buat diri ini.Bertatih mencari redha Ilahi bukannya pada manusia.Senyumlah diri ini biarpun duka yang tiba, pahit yang menyusul.kerana aku percaya,Allah sentiasa ada =') *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: MisCikoPiko

Cikguku sepupuku rupanya!!
Saturday, 14 January 2012 | 23:51 | 1 comments
Assalamualaikum....


apa kabo semoo? ari nie aku dh ada kt bangi,terperap kt hostel tersygku nie~ Kolej Idris Al Marbawi ~ hari khamis tu dah kna antar ngan mama abah, sungguh bosan tpi x smpai sehari aku ngan housemate semoo g jalan2 pusing kl dah. Smpai jugak aku kt time square tuu, rmai gila kot ( ari sabtu kan..semoo orang nk kluaq) pusing sana sini, dpt la jugak blouse + kasut comeii aku. hehe......
btw, aku bukan nk cita pasai tu.. tdi dok usya fb yg x dak pa2 nie, tertengok la gmbar kt ats tuu, tpi yg psti bukan aku yaa. ;) ni gmbr sepupu prmpuanku kawin. lma dh depa kawin, dh nak dekat setahun kut.. lepaz aku habih matrik, depa pun kawin. speacialnya, pasai suaminya. namanya EN. HASRUL yang merangkap sebagai sepupu baru aku + merupakan bekas guru aku kt matrix. Jomm imbas masa kt mtrix ~~~~~
Dulu, di zaman umur belasan ( skrg dh puluh, huhu ;( ) cg. hasrul nie ajar kawad utk kelas koko aku masa sem 1 dulu. dan masa nie 100% aku x taw lagi yg dia ni bakal jadi sepupu aku. Ramai kot kawan2 aku minat kt cg nie lepas satu kes tu. kes pa? haha, hanya kelas aku ja tawu. Aku nie nk dikatakan org yg jenis rapat ngan cgu, x la sangat. tpi, klu ada pa2 information ja, mesti cg. nie suh aku tlong infomkan kt yg lain. pa lagi, kawan2 aku mmg jeoluz la, asyik2 aku ja yg di callnya.. pelik...pelik..... tolong guru ja. tpi dlm hati nie, bezt jugak! hehe.. lepaz cuti sem 1 tu, bru la aku tahu yang cg. hasrul ngan sepupuku kak amnah tu nak kawin bila aku habeh matrik. pa lagi, mmg terkejot sungguh2 la. ptot la cgu ni suka tanya kampung aku kt mana? rupa-rupanya bakal jadi sepupu aku ker...selamat aku x wat loyaq burok g, klu x la, mmg x taw mana nak sorok mana muka nie.

cmna pun, semoga berbahagia CIKGU HASRUL & KAK AMNAH.. hope berkekalan hingga anak cucu.;)